Stellenbeschreibung Für einen langfristen Einsatz bei einem unserer Kunden suchen wir einen "IT-Supporter (m/w/d)" für den Standort Berlin. Ihr neues Aufgabengebiet: 2nd Level Support (Windows 10
Supports für über 40.000 mobile Endgeräte unter Windows 10. Identifikation und Behebung von IT-Störungen sowie Bearbeitung von Service-Anfragen von Anwendern über Telefon und schriftliche Ticket-Bearbeitung
information secure with appropriate level of security and keep for as long as we need it for legitimate business or legal reasons. We will then delete it safely and securely. For more information about how
for as long as we need it for legitimate business or legal reasons. We will then delete it safely and securely. For more information about how JLL processes your personal data, please view our
Fix-term contract - 18 months Ihre zukünftige Arbeitsstelle: For our client, a multinational IT company, we are looking for you as a Data Center Technician (m/f/d) in Frankfurt. Our client is one of
Der Bereich IT ist unsere Kernkompetenz, auf deren Grundlage sich Hays entwickelt hat. Wir sind das größte privatwirtschaftlich organisierte IT-Personaldienstleistungsunternehmen in Deutschland
editorial support for the Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn and Twitter channels Continuous further development and execution of Viessmann's customer-centric social media strategy in order to align it
Der Bereich IT ist unsere Kernkompetenz, auf deren Grundlage sich Hays entwickelt hat. Wir sind das größte privatwirtschaftlich organisierte IT-Personaldienstleistungsunternehmen in Deutschland
understanding of IT Fast learner, high analytical and conceptual mindset Good presentation and articulation skills Willingness to travel nationally and internationally French written and spoken is an advantage
, Pilsen (CZ), Schoeneck (Vogtland), St. Ingbert, Paris Your responsibilities Successfully completing national and international IT projects to implement our standard solution for retailers Project
- und Versionswechsel sowie Automatisierungen Bearbeitung von Service Requests und Changes für den Bereich Linux/Netzwerk Erstellung von Dokumentationen für Anwender und IT Support Dein Profil Abgeschlossenes
der Softwareverteilung mit Hilfe von Baramundi, MS Endpoint Configuration Manager und MS Intune Planung und Durchführung von Rollouts in Abstimmung mit den anderen IT-Bereichen in Bezug auf Konfiguration der Endgeräte
heterogeneous server landscape Execution of release and version changes as well as automations Processing of service requests and changes for the Linux/Network area Creation of documentations for users and the IT
, MS Endpoint Configuration Manager and MS Intune Planning and execution of rollouts in coordination with the other IT areas regarding configuration of endpoints Support of the 1st level support on site
, Schoeneck (Vogtland), St. Ingbert Your responsibilities Supporting in the analysis of the existing software architecture of the whole IT area of the customer Advising the customer in designing and
colleagues in all cloud issues in collaboration with the cloud operations teams Your profile Degree in computer science or a comparable training with sound IT expertise Relevant professional experience